Повернення товару
Повернення продукції здійснюється протягом 14 днів, з моменту отримання.
Бланк заява на повернення товару - завантажити
Обов'язкові умови для здачі товару:
1. Наявність підтверджуючого документа про покупку товару (чек або товарно-транспортна накладна)
2. Товар в оригінальній упаковці
3. Товар в повній комплектації
4. З збереженим товарним виглядом і не пошкодженою упаковкою (без подряпин, слідів використання, рідин, фізичних ушкоджень,* без порушення зовнішнього вигляду упаковки)
Повернення проводиться в одному з офісів компанії (за попередньою домовленістю):
наприклад вул. Попудренка 52 .
Доставка товару в офіс компанії, здійснюється за рахунок покупця.
Додаткові варіанти повернення товару:
1. Пересилкою через транспортну організацію «Нова Пошта», за рахунок покупця.
2. Пересилкою через транспортну організацію «Укрпошта», за рахунок покупця.
Дані одержувача уточнюйте в телефонному чи письмовому вигляді у співробітника компанії.
Порядок розрахунку:
1. При поверненні в офісі - особисто в руки.
2. При поверненні через транспортні компанії (Нова Пошта, Укрпошта і т.д.) - після перевірки товарного вигляду і працездатності товару.
Повернення грошових коштів можливий:
На Вашу банківську картку ПриватБанку. Для цього необхідно повідомити оператору номер вашої банківської карти, з зазначенням ПІБ і банку, а також номер пакунку (по якому відправлен товар)
Обмін і повернення товару належної якості упакованого в блістерну упаковку.
Допускається обмін товару в одноразовій упаковці (блістері), яка була розкрита, при цьому товар не має слідів експлуатації.
Для проведення обміну товар повинен відповідати наступним вимогам:
- від дати продажу пройшло не більше 14 днів;
- товар не дорожче 200 грн .;
- товар не втрачає своїх властивостей після відкриття одноразової герметичної упаковки (картриджі тощо);
- товар не містить унікальних кодів доступу, що містяться всередині упаковки (програмне забезпечення, РС гри тощо).
Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
До таких товарів відносяться:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
- предмети сангігієни, особистої гігієни і туалету (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
- товари, вже експлуатувалися для приготування їжі або для термічної обробки продуктів;
- автомобільна техніка, після установки її в автомобіль;
Непродовольчі товари:
- фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
- корсетні товари
- парфюмерно-косметичні вироби
- пір'яно-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- мундштуки
- апарати для гоління
- помазки для гоління
- розчіски, гребенці та щітки масажні
- сурдини (для духових музичних інструментів)
- скрипічні підборіддя
- рукавички
- тканини
- тюлегардинні і мереживні полотна
- килимові вироби метражні
- білизна натільна
- білизна постільна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне вскривання картонної упаковки її порушенням не є).
Повернення і обмін товару, в якому присутній суттєвий недолік підтверджений актом АСЦ проводитися при наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує покупку, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін.
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцеві, або, в окремих випадках, з моменту підключення і початку експлуатації, дата якої повинна бути завірена представником авторизованого сервіс-центру (наприклад, підключення вбудованої техніки або підключення пральної машини).